czwartek, 25 września 2014

Megamemangirl

Tym razem nie fanart, ale moja orginalna postać. Powiedźcie mi w komentarzach jak wyszła.
Sądzę, że pora też wyjaśnić przyczynę mojego braku aktywności przez jakiś czas. Otóż rozpoczołem pracę nad pewnym dużym projektem. Sama jego historia jest dość ciekawa początkowo miałbyć to sporej długości dojin z Naruto, który miał być sprzedawany na konwencie, i zaniosłem go w jednym miejscu do oceny by dokonali oceny historii i cenzury prawnej. Opinia wyszła pozytywnie, poza kwestią, że to komiks fanowski. Postanowiłem dokanać pewniej zmiany i tak fanzin za sprawą zmiany postaci stał się moją orginalną mangą. Po tym miałem mały wysyp pomysłów i wpadłem na taki pomysł, stworze ciąg kilku historii erotycznych z dobą fabułą i akcją oraz wystartuje z tym do wydawnictwa.

Wiem, że stąpam po niepewnym gruncie. Dotychczas były u nas dwie próby stworzenia rynku erotycznego. "Pani willi" i "Miłość Krok po Kroku". Pani Willi nie była specjalnie erotyczna, choć nie była zła, a ze słów znanych mi osób "Miłość" została wydana zbyt późno by odnieść sukces. Jednak mimo tego, nasz rynek rodzimego rysownictwa powoli się rozwija, mangi fanowskie i te wydawane przez Kotori i Yumegari, tworzone przez polskie autorki, się ukazują. Osobiście polecam "Bisu"

6 komentarzy:

  1. Wiesz, erotyków w Polsce wychodzi całkiem dużo, także i tych fanowskich - tylko skupionych na tematyce homoseksualnej ;) Teraz niedawno wyszła antologia polskich mang yuri, doujinshi yaoi wychodzą co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komiksy Milo Manary w Polsce wychodziły, sam mam kilka na półce w naszym języku, jak "Klik" albo "Justyna".

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgadzam się, parę ecchi u nas wyszło - "Video girl ai", "Love hina" albo "Hatsukoi Limited" lub też mangi z innych gatunków, ale mocno erotyczne fragmentami - "gunsmith cats" na przykład lub "Dirty Pair".

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za odpowiedzi, jednak skupiałem się tylko na drukowanym rynku mangowym, wiem, że wychodzą komiksy internetowe, jednak nie mam zbyt wiele kontaktórw w rynku fanowskim, niestety przez ostatni rok byłem pochłoniety pracą i nie byłem na konwencie, teraz czekam na najbliższy, by nadrobić zaległości. Rozesłałem też meile do zanajomych pytając o sytuacje rynkową. Niestety nie wiem jak jest z drukowanymi komiksami mangowców a na tym skupiałem wywód.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yumegari i The Cold Desire wydają polskie prace tego rodzaju regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za info Dagger. Cóż obecnie tworzę ten mój długi rozdział, ale i tak własne stoisko koncertowe to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń