poniedziałek, 28 lipca 2014

Małe ogłoszenie

Najpierw małe ogłoszenia na temat bloga. Zauważyliście że zgineło kilka stron. Otóż pozwoliłem sobie nieco przebudować bloga. Usunołem te karty bo i tak prawie nie zwracałem na nie uwagi. Do tego uzupełniłem listę tagów, czyli najstarsze posty są już otagowane. Teraz wszystko na swego taga..

Co do obecnego sezonu animę obecnie oglądam dwa seriale: "Sailor Moon" i "Swort Art Online 2"

Co do samych sailorek to na razie są tylko dwa odcinki, a wszystko biegnie wraz z historią z mangi bez fillerów, jak na razie. Powiem jedno jak patrze na nowe projekty bohaterek to jakoś kojarzą mi się z japońskimi idolkami.


W powyższym linku znajdziecie wiecej informacji

Drugą serią, którą oglądam jest Sword Art Online 2. Tym razem akcja ze świata Fantasy przenosi się do Shootera. Gra Gun Gale Online GGO, staje się polem nowego Nowego SAO w miniaturze tajemniczy death gun zabija przez gre najlepszego gracza, mogło by być to niezłą sztuczką gdyby nie to, że wraz z avatarem ginie gracz. Ministerstwo cyfryzacji zleca Kirito misje odszukania i potwierdzenia istnienia i rozpracowania metod zabójcy. Kirito chcą nie chcą przyjmuje questa nie do odrzucenia, jednak mimo obietnicy dużej nagrody, wciąż dręnczą go wspomnienia dwóch lat w SAO. W GGO poznaje Simon, dziewczyne zmagającą się z przeszłością i najlepszego Snaipera w GGO. By móc odkryć kto jest Death Gunem  zapisuje się do Bullet of Bullets (pol. Nabój Naboi), który ma wyłonić najlepszego strzelca w grze.
  

3 komentarze:

  1. Coś nie ten teges z tym linkiem jest.
    SAO pierwsze mnie już nudziło, więc drugiego nie ruszam. Nowe Sailorki są nawet ok, to CG w transformacji jest chujowe, ale reszta przyzwoita, czekam na moją ulubioną, czyli Jupiter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę to nowe Sailor Moon w końcu zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń