środa, 11 czerwca 2014

Pain(e) in the ass

Oto kolejny rysunek nadesłany od Dagger. Musze przyznać że inaczej rozplanowałbym rozmieszczenie barw i użył ciemniejszych kolorów i cieni. Mówiąc konstruktywnie, kolor to kolor, ale można to było zrobić lepiej. Najbardziej zawiódł mnie ghul. Każdy wie, że ghule mają szarą skórę, a nie zieloną. W tym kolorze wygląda jak chory troll. Nie mówię to bo jestem złośliwy. Dagger jeśli będziesz pracować to stworzysz coś naprawdę dobrego wystarczy trochę samo zaparcia. Sam zaczynałem ze strasznym badziewiem, ale sie wyrobiłem.

2 komentarze:

  1. Nie taka ta zieleń zła, jakby był szary, to by się zlewał z tłem i włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ghule, są zawsze szare. Jest to korzyść ewolucyjna, zlewając sie z tłem łatwiej zaskoczyć i pożreć ofiarę.

      Usuń