wtorek, 11 marca 2014

Lina Serwis

Komentarz w ostatnim poście zainspirował mnie do stworzenia tego. Lina Invers podwieszona, wypełniona i zakolczykowana. Nie widać tego jeszcze (bo nie jest jeszcze pokolorowany), ale ślady bata też będą. Zakneblowanie ma podwójne zastosowanie nie tylko jest fajne, lecz chodzi tez o względy bezpieczeństwa. Jacyś chętni by oberwać ognistą kulą (fire ball) ... co ja mówię wzmocnioną wersją pogromcy smoków (Dragon Slave), bo ja nie. Jak chcecie porównać różnice w skali zniszczeń obejżyjcie drugi odcinek czwartego sezonu.

Wpadłem na taką formę gdy oglądałem pierwszy odcinek OVA. Jak dla mnie Naga ma na tyle nierówno pod sufitem by w ten sposób przekonać Line, że jest od niej lepsza. Ciekawe jakie inny będą mieli  teorie, może Zelgadis uległ złudzeniu, że Lina wie jak przywrócić go do dawnej postaci, może Amelia chce wymierzyć Linie sprawiedliwość. Zakładam że znajdą się też teorie z bandytami i Mazoku. W każdym razie czytelnicy tego bloga udowodnili już nie raz że mają niezłą fantazje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz