czwartek, 21 listopada 2013

coś nowego i cosik starego

Zacznijmy od czegoś nowszego.
Nowa praca copicowa i przy okazji wariacja na temat pierwszego spełnionego przeze mnie życzenia.
co do starszych rzeczy dostałem niedawno to.
Gdy to dostałem od Dagger wraz z tym przyszła załamka. Kiedyś rysowałem okropnie na szczęście od czasu otwarcia tego bloga zrobiłem spory postemp. Co do ostatniego braku aktywności to wiedźmina przeszedłem (obie części), więc ten problem czasowy mam z głowy. Druga sprawa to coś innego i znacznie trudniejszy do pozbycia się. To moja praca z dojazdem tak dalekim że wtaje po 3 a wracam o 16 z hakiem. Więc by się wyspać nie mam wiele czasu. Trzeci to pewien tajny projekt nad którym pracuje. Jednak poziom aktywności powinien się zwiększyć nie martwcie się nie zamierzam nigdzie zniknąć.

5 komentarzy:

  1. No to teraz masz jeszcze Dragon's Age, Baldur's Gate, Neverwinter Nights, Icewind Dale, Jade Empire, a jak sobie sprawisz konsolę, to całe Final Fantasy i Persona czekają...
    Co do tego arta - to jest ciekawe, że ten pierwszy jest nadal ciągle jednym z twoich lepszych, świetnie pomyślanych i naprawdę dobrze narysowanych. Widać, że się do niego przyłożyłeś wtedy. I chyba mi się nawet bardziej podoba niż ten nowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty go nie kuś, bo jak się do tego dorwie, to zupełnie przestanie rysować XD

      Usuń
    2. w większość tego akurat grałem, zresztą nie planuje ulec jakiejś grze przed premierą survarium.

      Usuń
    3. A na kiedy premierę zapowiedzieli?

      Usuń
    4. co najmniej kilka miesięcy poza tym to MMO. Aktualnie też pracuje nad pewnym większym tajniejszym projektem myślę też nad przebudową bloga.

      Usuń