poniedziałek, 14 października 2013

Pusto? Nie w środku.

No kolejne życzenie spełnione. Mam nadzieje że dobrze wyszło. Początkowo myślałem o dwóch dużych hollownach, ale gdy tworzyłem ten art przypomniało mi się pewne opowiadanie, które czytałem kilka lat temu. W tym opowiadaniu bohaterka by zostać sługą władcy demonów i dopełnić swojej zemsty musiała udowodnić swoją lojalność i gotowość do służby w trzech próbach. Drugą próbą było oddanie się zgrai małych potworów by je zaspokoić. Wtedy pomyślałem że zrobię coś podobnego chyba jest dobrze, nie?

2 komentarze:

  1. Całkiem nieźle, chociaż Soi Fon miała chyba mniejsze cycusie. Ale pomysł mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pępek jest wyraźnie za wysoko. Poza tym dobrze, zgadzam się z powyższym, że pomysł jest niezły.

    OdpowiedzUsuń