czwartek, 19 września 2013

Różowa, Czerwona i Macki

Obiecany art. Nieco się spóźnił bo leżałem w łóżku. Wypróbowałem też metodę dwustopniowego cieniowania.. Mam nadzieje że dobrze wyszła.

Choć obecnie mam z pół tuzina pomysłów na dojiny, które wypracowałem leżąc przykuty wyrku. Na razie nic nie obiecuje, że zrobię i na razie jest tylko jeden scenopis do LWR. Powiem tylko tyle: Złe zakończenie (inne są w tym kraju mniej popularne, zwłaszcza że w Japoni, jest pełno takich z dobrymi zakończeniami ) i coś z poza gry. Wpadłem jeszcze na dwa pomysły z Naruto, dwa z Hataraku Maou-sama i jeden ze "Slayers". Wliczając ten z LWR jest ich 6. Ciesze się że miałem natchnienie. Jednak jedyne co powiem to to że cały ten towar to mrok i złe zakończenia. Najpierw zrobię resztę scenopisów nim się zdecuduje co mam rysować.

4 komentarze:

  1. Ta u góry ci niezbyt wyszła.
    Złe zakończenia są fajne, bo są rzadsze w grach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, dziwnie ma kobieta u góry odchyloną ręke, jakby wyrwaną ze stawów i zdecydowanie za duży tyłek. Za mocno też ma wypchnięty do przodu nos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż 6? Nie przesadzasz? Ja powoli i dzielnie pracuję nad Ranmą, od czasu do czasu coś tam rysując sobie.
    Przy okazji, wrzuciłam wszystkie captiony, jakie mam, też te z twoich prac tu: http://www.imagefap.com/profile/Dagger_PL

    OdpowiedzUsuń
  4. http://adescave.net16.net/cave/Sailor.php - poszło dwa dni temu (ale dopiero dzisiaj zauważyłem XD) moje opowiadanie z twoimi artami, właścicielka strony dała też od razu linka do twojej strony.

    OdpowiedzUsuń