sobota, 14 września 2013

Powrót Rudej

Oto mój nowy art. z LWR. Dawno tego nie było nic z Raidy.
Tym razem coś dla tych co chcieli by ja kupić.
Taka informacja o pieniądzach. Myślałem jakby odzwierciedlić wartość monetarna. W Japonii mangacy po prostu używaja cen ze sklepów zamieniając słowo jen na jakieś inne np. Beli w One Piece. Sprawę ułatwia fakt że jen nie ma podzielnej jednostki tak jak złoty ma grosze, wiec wpadłem na taki pomysł. Miedziak to grosz, srebrnik to złotówka, a złocisz to 100 złotych, a więc cena wywoławcza za Raidy to 5000 złotych, jednak pewnie szybko pójdzie w górę. Mam nadzieje że podoba się taki pomysł.
Wkrótce kolejny art.

6 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że powinna mieć bardziej wkurzoną minę, że to ją spotkało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest już po. Opór złamany wytresowana. Taka była koncepcja.

      Usuń
    2. No chyba, że tak. Ja wolę, kiedy jeszcze są przed tresurą.

      Usuń
  2. Pępek za długi wyszedł i za wysoko sięga, według mnie. Przez to wydaje się ona zbyt krótka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre, dobre, zawsze fajnie coś z nią widzieć. Chociaż się zgadzam, lepiej ją widzieć w trakcie lub przed trenowaniem, ale to pewnie trudniej narysować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak lubisz Raidy, to polecam zagrać w Thief & Sword albo Junk Seeker lub w Desire Dungeon.
    Bym kupił, ale wolałbym ją mieć do samodzielnego wytresowania :)

    OdpowiedzUsuń