środa, 25 września 2013

Masochizm

Oto kolejny rysunek. Uosobia moje osobiste zdanie na temat nowego projektu. Jak pamiętacie w poprzednim poście. Zapowiedziałem 6 projektów, jednak tak naprawdę interesuje mnie tylko jeden projekt. Co to ma wspólnego z masochizmem? Otóż ten projekt wzoruje się na trylogii "Spiącej królewny" Anny Rice. Tak to będzie długi ... bardzo długi dojin wykorzystujący postacie z "Naruto" w świecie fantasy i zniewolenia seksualnego. Niby nic masochicznego. Jednak jestem pewien, że sprawa nie zamknie się na 100 stronach zwłaszcza że jak dotąd wymyśliłem dwa arc'ty (arc= historia na kilka rozdziałów). Jak dotąd to obmyślam szczegóły scenariusza. Jeśli są sugestie to chętnie posłucham. 

Mimo wszystko porwałem się na duży projekt, ale skoro Litte Lady Punk i Vanitachi wysmażyły 1000 stron Akatsukiss to ja też mogę zrobić coś większego. 

2 komentarze:

  1. Ale tam były dwie autorki, a ty jesteś sam... Poza tym, nie będę przesadzała, jak napiszę, że jednak rysowały lepiej, przynajmniej według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daje porównanie. Nie zamierzam robić 1000 stron

    OdpowiedzUsuń