poniedziałek, 9 września 2013

Lizanie i plaża

Nareszcie gotowe. Wbrew pozorom sporo się nad tym napracowałem. Miałem problemy z obmyśleniem odpowiedniej pozycji ale jednak mi się udało. Pracowałem też tyle ile mogłem i oto jest ukończone. Sailor Venus i Sailor Mars jako niewolnice Morimoto Reony. Według mnie gdyby demony zaatakowały by świat Morimoto szybo stanęły by po ich stronie. Można tego użyć jako sugestii. Jeśli chodzi chodzi o trzecią niewolnice, ta która robi za barek. To po prostu niewolnica, taka postać jaką dodałem. Pomyslałem że pasuje.

5 komentarzy:

  1. To będę musiał to teraz zmienić, żeby dopasować tę trzecią do historii. Ale wyszło naprawdę dobrze, bardzo dziękuję! Opowiadanie pewnie pójdzie za miesiąc, albo może szybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie to będzie można przeczytać?

      Usuń
    2. http://capturedsenshi.blogspot.com/

      Jest to w moich linkach, uprzedzam to po angielsku

      Usuń
    3. O, dziękuję. Fantastyczna strona, swoją drogą.

      Usuń
  2. Ładnie narysowane, pozycja głowy Sailor Mars wydaje mi się trochę dziwna, ale to nie było łatwe, a wyszło ci naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń