sobota, 8 czerwca 2013

Erza i wnioski

Moja pierwsza od dawna praca kolorowana copicami. Mam takie ogłoszenie po pierwsze moje ostatnie dojiny nie były debest. Crossover to była porażka, a jak będzie z medical enema jeszcze się zobaczy. W każdym razie doszedłem do wniosku, że lepiej będzie więcej nie rysować dojinów z bohaterkami historii erotycznych. Medical Enema mi to uświadomiła, próbowałem dodać coś od siebie, ale słabo to wyszło. Właściwie w grach i anime tego rodzaju, to co można opowiedzieć zostało opowiedziane. To chyba dlatego powstaje tak mało dojinów do takich pozycji. Ostatnio zrobiłem scenopis dojinu z "Fairy Tail" nie wiem czy zostanie mangą, ale przyznam że to lepsza droga niż dojiny do eroge. Faktem jest że ostatnio dużo oglądam "Fairy Tail". Myśle ,że warto pomyśleć o dojinie z tej serii.

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem lepiej by ci wyszło, jakbyś się skupił na samych artach i tu doskonalił kreskę, a z komiksami poczekał. Albo rób jak ten facet: http://aaaninja.blogspot.com/ który robi jednego arta w wielu wersjach, ale starannie go dopracowuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myśle że na razie lepiej dać sobie spokój ze zboczonymi historiami i robić zboczone arty. Do tego moje ostatnie historie to pasmo porażek, z których sam nie jestem zadowolony. Jeśli chodzi o historie to zostanę przy ołówkowych scenopisach.

      Usuń
  2. Zgadzam się, lepiej doszlifować warsztat, a tu masz jeszcze sporo do roboty. Fajny ten blog podany wyżej, to może być dla ciebie niezły drogowskaz.

    OdpowiedzUsuń