sobota, 20 kwietnia 2013

Upadek bohaterki Emili i lineart

W obecnym sezonie anime emitują animę pt. "Hataraku Maou-sama!" oglądam każdy odcinek i muszę przyznać że bardzo mi się podoba. Koncepcją jest podróż z równoległego świata. Wiem to już było, ale tu mały figiel. Tym razem to nie jakiś nastolatek trafia do świata magii, tylko wielki władca demonów trafiaze świata magii do współczesnej Japonii uciekając wraz ze swoim generałem po przegranej bitwie z bohaterką Emilią. Jednak po przybyciu do Japonii jego wielka zła moc znika, jest zwykłym człowiekiem. Nie mając mocy musi zacząć pracować w fast food'zie by jakoś przeżyć. Na dodatek Emilia trafia za nim i jest w tej samej sytuacji. Nie może korzystać z mocy danej jej przez bogów i sama musi podjąć prace w call center. Jakby nie było im mało kłopotów z codzienną rzeczywistością ktoś nastaje na życie ich obojga. Ponieważ polubiłem tę serie zrobiłem te dwa kolorowane copicami fan arty. Dawno z nich nie korzystałem

Nie wykluczam że w najbliższej przyszłości pojawią się kolejne fan arty z Emi w roli głównej. Emilia alias Yusa Emi jest typową tsundere o wybuchowym charakterze. Nie da się równierz zaprzeczyć temu że jest chłopczycą, która nieustannie ma na oku na władcę demonów i śledzi jego poczynania jak jakiś prześladowca. Mimo wszystko dręnczenie jej sprawia mi niezłą radochę.

Zanim zrobiłem kolorowe fan arty z Emi zrobiłem to.
kolejny art do wyczekiwanej przeze mnie gry MMO "Survarium"

2 komentarze:

  1. Ten drugi wyszedł nawet lepiej niż pierwszy, imho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyś był zainteresowany, to wrzuciłem dziś na g.e-hentai kilka polskich tłumaczeń.

    OdpowiedzUsuń