poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Sprawa o głowę

Spokojnie nikt jej nie straci znaczy głowy, ale nad kwestiami wzrostu nieźle się nagłowiłem. nie mogłem znaleźć odpowiednich CG z gry w których mógłbym jednoznacznie odczytać różnice wzrostu, więc sięgnołem do antologii mangowych.

Jeśli chodzi o Folles to bazując na tym.
Zakładając ,że więziona dziewczyna jest mniej więcej tego same wzrostu co Raidy wychodzi na to że Foless faktycznie jest o głowę niższa.














Sprawdzałem też pozostałe dwie bohaterki.


Biorąc pod uwagę dolny prawy kadr oceniam że Fon Fon i Raidy mają mniej więcej ten sam wzrost.
















Jeśli chodzi o Tis to biorąc pod uwagę dolny kadr uważam że jest około pół głowy wyższa.












Trudno wydedukować wzrost postaci jeśli nie ma się odpowiednich grafik pokazujących ich wzajemną relacje. Z proporcjami jest łatwiej bo są liczone w głowach.
W LWR obowiązuje układ wzrost postaci= sześć głów, co stanowi średnią dla większości postaci zarówno młodzieży jak i dorosłych. Jednak wzrost w centymetrach to inna sprawa. W mangach shonen etc. jest to o wiele prostsze bo jest sporo rysunków z których można pobrać różnice we wzroście.

 Powyższe badania potwierdzają też twierdzenie, że najlepszym źródłem wiedzy o mandze jest właśnie manga.

Rany dotychczas nigdy nie zajmowałem się takimi rzeczami, teraz gdy patrze na sprawy techniczne sporo rzeczy się zmieniło zarówno na gorsze i lepsze. Każdy medal ma dwie strony. Już wkrótce kolejne grafiki.

4 komentarze:

  1. Poza stroną z mangi innych obrazków nie widać :(
    http://s3.roosterteeth.com/images/alliance20094b3c2d3477a14.jpg - tu masz oficjalnego arta, gdzie stoją obok siebie. To powinno rozwiązać problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tego właśnie potrzebowałem, czyli moja początkowa opinia była słuszna pół głowy. Nowego artu nie widać bo jest w produkcji większość dzisiejszego dnia spędziłem na pracy ogrodowej.

      Usuń
  2. Aha, ta co tu stoi obok Foless to nei Raidy, tylko jej niewolnica, którą Raidy będzie próbować (bez powodzenia XD) uwolnić.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://g.e-hentai.org/s/b5f1ec2ae9/56617-34 - w pierwszej wersji Raidy Foless była chyba tego samego wzrostu co ona, zresztą projekt był imho lepszy, bo nie była taka płaska.

    OdpowiedzUsuń