niedziela, 28 kwietnia 2013

Raidy i Folles

Oto kolejna porcja szkiców zacznijmy od Raidy.

Jeśli chcecie wiedzieć gdzie jest zbroja to będzie dopiero w drugiej części "Pay Body"
Sporo główkowałem na temat wzajemnej relacji wzrostu między Raidy i Folles. Jestem pewien że nie są tego samego wzrostu na powyższym szkicu różnica wzrostu w proporcjach wynosi 
pół głowy, ale według mnie nadal coś się nie zgadza. Jak myślicie różnica jest większa? Dla porównania powinienem zrobić jeszcze jeden szkic z różnicą całej głowy. Niestety wszystko wynika to z tego że nie mogłem znaleźć grafiki która w dokładny sposób pokazywała by relacje wzrostu między tymi dwiema. Ech wciąż nie mogę przestać się nad tym głowić. Jest dobrze czy też źle sam nie wiem.

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że Raidy była wyższa. Najlepiej byłoby wziąć spirty z gry i porównać wysokość bohaterek.

    OdpowiedzUsuń