poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Crosover i podsumowanie.

Prezentuje wam kilka informacji dla mojego crosovera. Po pierwsze pewnie niektórzy zauważyli że zmieniłem system komunikacyjny o postempach w rysowaniu na procentowy. Prezentuje wam też lineart okładki.
Wciąż nie udało mi się znaleźć tytułu. Cóż jeśli ktoś ma jakieś propozycje to mogę posłuchać.

Minoł też już ponad rok odkąd założyłem moją działalność rysowniczą.
Wiec pora na małe podsumowanie przez ten czas od 16 marca 2012 roku

Spełniłem 55 życzeń
Zrobiłem ilustracje do light novel
Stworzyłem 9 captionów
Napisałem jedno dłuższe opowiadanie.
Narysowałem 2 one-shot'y typu orginal
Narysowałem 5 dojinów

Moja kreska bardzo się poprawiła przez ten rok zmieniło się też moje podejście do tematu tworzenia mang. Dawniej starałem się za wszelką cenę rysować wszystko ręcznie. Przez ten rok nauczyłem się bardziej polegać na programach graficznych.


Składam też podziękowania wszystkim którzy 
czytali, pobierali i oceniali moje prace to dzięki wam się rozwinołem.
Proszę byście mi dalej towarzyszyli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz