środa, 10 kwietnia 2013

Cel przetrwanie Survarium

Jak część z was pewnie wie. Gra S.T.A.L.K.E.R 2 została zamrożona, a jej twórcy wylecieli na bruk. Porzuceni przez zły rząd towarzysze z zony zwarli szyki i założyli nową frakcje i rozpoczeli prace nad nową grą MMO o nazwie Survarium. Istnieje nawet polska strona poświęcona tej grze. [link]

Mam wzglęndem tej gry spore nadzieje i entuzjazm. By to wyrazić stworzyłem to.
Łowca atefaktów
Jest to też zarazem pierwsza od dawna praca jaką umieściłem na deviantarcie. Mam nadzieje że się podoba.

4 komentarze:

  1. Pomysłowe, choć mi kojarzy się z jakimś horrorem o zmutowanych grzybach i gazie przez nie wydzielanym, tak to przynajmniej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawą survarium jest katastrofa ekologiczna i zniszczenie cywilizacji przez zmutowaną florę i faunę, a ludzie walczą o przetrwanie. Więc zmutowane grzyby pasują zwłaszcza że służąa za tło w jednym z dzienników developerskich. CZyli zmutowane grzyby tu pasują

      Usuń
  2. To w tle wygląda jak macki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włąściwie to też grzyb czarne to ciemniejsze grzyby główny, a jaśniejsze to grzybnie łączące poszczególne grzyby, na na ścianach to po prostu pnącze.

      Usuń