wtorek, 19 marca 2013

Wieści o Raidy

Prezentuje wam wyrysowaną i pokolorowaną wersje okładki dojinu o Raidy.
Na pewno rzuciły się wam w oczy dwie rzeczy po pierwsze to że okładka została pokolorowana za pomocą copiców, a druga to zmiana tytułu. Jakbym określił prace nad tym dojinem. Jeśli zamknoł bym to w jednym słowie było by to adekwatne i trafiające w sedno słowa, a jest nim:


WARIACTWO


Gdy po raz pierwszy wpadłem na pomysł Raidy jako pokojówki, ów pomysł nie był zbyt dobry. Historia z mało ciekawa płapką i niezbyt ciekawą postacią negatywna. Cisnołem pomysł w kąt, ale jakoś ciągle miałem go z tyłu głowy. Potem Derek zaproponował art w którym Raidy byłaby pokojówką, odpisałem w komentarzach na zakładce z życzeniami o moim pomyśle z dojinem i wtedy ten pomysł wrócił do łask. Pierwszą poważna zmianą była nowa antagonistka (nie powiem wszystkiego by nie zepsuć przyjemności czytania), jednak to było zamoło więc dołożyłem jeszcze trzecią dziewczynę. Tak powstała obecna wersja mangi. W między czasie, tytuł zmienił nazwę na niewolnicza posiadłość. Oprócz tego rysując doszedłem do wniosków że tu i ówdzie kadry są za słabe, więc je poprawiłem. Projekt okładki też zmieniał się kilka razy.  Do tego doszła kolejna zmiana okładki, tytuł "Niewolnicza posiadłość" wydał mi się za słaby, więc zminiłem go na "Maid Slave Raidy", co stanowi nawiązanie do orginalnego tytułu serii "Lighting Warrior Raidy". Chyba już rozumiecie powiązanie.

Bez cienia wątpliwości z moich mang i dojinów "Maid Slave Raidy" jest tym w który włożyłem najwięcej pracy.

3 komentarze:

  1. http://www.chyoo.com/index.php/main.story.cover/9072 - zapraszam do mojej interaktywnej historii o dziewczynach z Bleacha, gdzie każdy może dopisywać samemu to, co chciałby z nimi robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś jak visual novel, tylko bez ilustracji. Jednak nieźle się zapowiada.

      Usuń
    2. Tak, coś w tym stylu. Tylko, że tutaj każdy może sam dopisywać kolejne fragmenty i rozwijać całość.

      Usuń