piątek, 29 marca 2013

Ino macki CG set

Na wstempie zaznaczę że w poniższym eksperymencie nie chodziło o kolory tylko o samo rysowanie CG setów do Visual novel. Jak wie każdy kto grał w Visual novel, obrazki w takiej grze, składają się z serji podobnych do siebie sytuacji. Grafika przedstawionych w nich sceny różni się drobnymi szczegółami np, wyrazem twarzy jednej z postaci. Chciałem się dowiedzieć czy pomysł mój jak zrobić coś takiego trzymał się kupy. Screny wyglądają tak. sam przyznaje że nie jest to poziom japońskich VN.



Tekst zostawiam waszej wyobraźni. Mnie chodziło o sprawdzenie tego czy mój pomysł ma jakiś sens. Musze przyznać że trafiłem z pomysłem techniki w sedno. Ręcznie stworzyłem jeden lineart, potem w photoshopie stworzyłem odpowiednie różnice w szkicu. Na koniec wypełniłem kolorem (przypominam jeszcze raz celem tego eksperymentu, nie było poprawienie zdolności kolorystycznych lecz, wypróbowanie pomysłu tworzenia scen do VN). Mogę pomysł projektu uznać za sukces, choć sam wiem że w kwestii barw jeszcze sporo mi brakuje.

2 komentarze:

  1. Wyszło nieźle, choć uważam, że mógłbyś na poszczególnych artach trochę inaczej rozmieścić macki. Dzięki temu było większe wrażenie dynamiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że powinieneś popracować nad oczami.

    OdpowiedzUsuń