piątek, 22 lutego 2013

Raidy i dob... złe zakończenia.

Prezentuje wam kolejną porcje captionów nadesłaną przez Dagger. 

Oba niesamowicie mi się podobają oddają klimat orginalnej serii. A to dla mnie jest ważne w doujindo. Daje  11 punktów na 10 możliwych. Te dwa są najlepsze z dotychczas nadesłanych przez ciebie captionów. Przy okazji napłynęło nowe życzenie. Alleyne z Queens Blaade + macki. Po życzeniach z amerykańskich serii nic mnie nie zaskoczy, zwłaszcza że te do tej serii powstał już niejeden dojin. Wymyśle jakąś ładną scenę możliwe, że zrobię to w kolorze, bo chciałbym przetestować nowy sposób malowania włosów.

Teraz nieco smutniejsza wiadomość. Ponownie pojawiła się weryfikacja obrazkowa do komentarzy. Uprzedzając wasze pytania w stylu dlaczego to robię, odpowiedź jest prosta. Od początku roku jakaś organizacja pożyczkodawcza zasypuje mój blog blog komentarzami, które są jedną wielką reklamą. dotyka to postów "pozbawione ochrony" i "atak potworów". Nic tam teraz nie znajdziecie bo na bierząco je usuwałem. Styl tych "komentarzy i to że trafiąją akurat do takich postów nasuwa mi myśl że to jakiś automat. A ponieważ mam dość tej zabawy w pilnowanie moich postów przywracam weryfikację obrazkową. Pisałem już im meila, ale go zignorowali. Gdyby nie pojawiły się tę reklamo-komentarze nie przywracałbym weryfikacji. 

6 komentarzy:

  1. Szkoda, wkurza mnie to wpatrywanie się w obrazki i odgadywanie, co tam jest.
    Zgadzam się, oba captiony są bardzo dobre, idealnie pasują do gry. A trzeciej części po angielsku się już nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten problem, ale rozwiązuję go inaczej. W oknie "przeglądaj" wybieram zakładkę komentarze i tam mam wszystko pokazane. Po prostu oznaczam te wszystkie spamowe jako spam i kasują się same. Dzięki temu nie musiałem wprowadzać zabezpieczeń obrazkowych, których sam nie lubię.
    Fajne, mogłyby się takie scenki w grach pojawić, choć podobne były. Może narysowałbyś coś z Raidy poskramianą przy pomocy klapsów, tak jak w tej scence z Golemem z drugiej części?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te klapsy to nie był golem ale dziewczyna w pełniej zbroi, (przyznaje że na standardy eroge to było aż za dużo metalu). Golem był na osmym poziomie na tym co Sudia czuła jak to jest być niewolnica. Aktualnie sam robię dojin z Raidy. Choć to ciekawe obecnie nie gram ani trochę w tę grę, ale wciąż rysuje fanarty i robie mnóstwo dojinów i nachodzą mnie pomysły na nowe.

      Usuń
  3. Zastosowałem się do rady Ankora i użyłem opcji spamowej. Konrtola obrazkowa została zniesiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobrze, to minuta pracy, a obsługuje się dużo wygodniej. Zainspirowany tymi wyżej sam zrobiłem jednego: http://www.sendspace.com/file/tsuwse

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że się podobają.
    Queen's Blade to w sumie podobne klimaty Raidy...

    OdpowiedzUsuń