niedziela, 10 lutego 2013

Przesłuchanie Raidy

Prezentuje wam nowy fanart z eroge "Lighting Warrior Raidy" i zarazem nową próbę z zastosowaniem rastrów. Mam nadzieje że się podoba.
Ta tortura zwie się kołyską judasza, źródłem bólu jest sama prawo grawitacji. Nie trzeba pracować można zawiesić ofiarę na kołysce i zostawić ją tak i patrzeć. Jeśli chce się można tak trzymać ofiarę całą noc, tę sytuacje nazywano "pozycją straży nocnej". Kołyska judasza to taki młodszy brat drewnianego konia czarownic wynaleziony przez hiszpańską inkwizycje, dziś gości w studiach SM. Przy okazji to ustrojstwo wystąpiło w też odcinku piątym "Bible Black: New Testament"  Mam też finalną wersje strony z Niewolniczej posiadłości.
Można chyba zaryzykować stwierdzenie że oswoiłem się z rastrami z kompa. Moja pierwotna filozofia rysunku brzmiała 100% tradycyjnej ręcznej techniki, lecz teraz uległa zmianom. Teraz obecna filozofia mówi lineart i zaczernianie ręcznie, a rastry w kompie.

4 komentarze:

  1. I bardzo dobrze, sam widzisz, że nie ma się co bać komputera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałem po prostu przeredagować swoje pierwotne poglądy

      Usuń
  2. Ciężko to nazwać przesłuchaniem, skoro jest zakneblowana XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten rysunek. Nie wiem, czy widziałeś anime "Twin angels", tam były fajne pomysły na tortury tego typu.

    OdpowiedzUsuń