wtorek, 15 stycznia 2013

Ostatni strzał i to obfity

Oto robocza wersja okładki mojego dojinu "X-zaliczenie". Oprócz jej wykończenia muszę jeszcze wykończyć ostatnie cztery strony historii, potem zedytować to wszystko i gotowe. Wiem że zapowiadałem inny wygląd okładki, ale ten wydaje mi się lepszy. To był jeden z powodów dla których zostawiłem okładkę na koniec. Obecnie oprócz kończenie "X-Zaliczenie" zabrałem się za wyszukiwanie w moim zakutym łbie pomysłów na dalszy projekt.

Jak dotąd zrobiłem jeden scenopis. Pamiętanie jak raz pisałem że zrobię dojin o historii polskich czołgów?. Otóż zrobiłem scenopis dojinu Hetalii w tym zakresie w formie yonkomy. Jednak gdy go zrobiłem i przeczytałem ten projekt wydał mi się zbyt przeciętny, dlatego nie będę go dalej rozwijał.

Co do "Maid Mansion" rozmyślałem nad tym i postanowiłem zacieśnić historie bo pierwsza wersja była zbyt rozwlekła. Jakby tego było mało pomysły mnożą się w mojej głowie.

Crossover "Slayers" i "Lighting Warrior Raidy" o tytule "Evil Warrior Raidy" gdzie na dnie świątyni zła Raidy spodziewając się kolejnego groteskowego potwora (Cubustys <-> Gov) znajduję Xellosa tam okazuje się, że wszystko napady porwania tortury młodych dziewcząt miały ją tu zwabić w sidła które zastawiła Władczyni koszmarów. Ta która jest czerniejsza od smoły, ta która latami  marzyła o odzyskaniu swej nieokrzesanej postaci, uknuła intrygę by zwabić Raidy do świątyni by obudzić ciemność w jej sercu i uczynić z niej nowego czempiona zła. Raidy bohaterka zmienia się w łotra. Wyobrażacie to sobie?

Kolejny pomysł przywołuje wspomnienia wspomnienia z początków mojej twórczości bo jest to dojin z "Zero no Tsukaima" Gdy zaczynałem rysować często robiłem dojiny z tej serii. Podstawą jest rytuał przyzwanie Saita przez Louis, ale tu mamy małą niespodziankę. Pojawia się Saito arcydemon z samego wnętrza piekła. Gdy słyszy że ma być chowańcem jakiejś ludzkiej dziewuchy oznajmia swoje niezadowolenie. Gdy Louis pyskuje porywa ją do piekła by była jego ludzkim zwierzątkiem.

To jak dotąd moje najlepsze pomysły na one-shoty. Po głowie rozbija mi się pomysł na kolorowy Art set w formie encyklopedii ero potworów rodem z Lighting Warrior Raidy, choć Równie dobrze mógłbym zrobić czarno-biały Art set potworów rodem z klasyki fantasy lub Sword Art Online. Oba w formie swoistej encyklopedii.

Zastawiam się też czy nie powinien zrobić dłuższej historii o władcy demonów, którą mógłbym wysłać do jakiegoś wydawnictwa.

Jak widzicie nie narzekam na brak pomysłów.


1 komentarz:

  1. Zapowiada się nieźle, pozostaje czekać na finał.

    OdpowiedzUsuń