wtorek, 8 stycznia 2013

Okulary zakonnice i kary

Wszystkie życzenia zostały spełnione. Od początku miałem zarysowaną wizję. Oto one.
Życzenie anonimowy. Pijacka Luna 

Nie czytam zbytnio "Harrego Pottera" i nie należę go grona poteromaniaków, jednak ogólny zarys Luny pamiętam. Postanowiłem więc napakować tu kilku zboczonych rzeczy. Podstawą jest zbyt wielka ilość piwa kremowego, dodatki to widmokulary i naszyjnik z korków od tego trunku. Standardowo większe piersi i kilka wibratorów. A wszystko na korytarzu. Mam nadzieje że dobrze wyszło.

Drugim życzeniem było zarazem drugie życzenie z Black Lagoon. Pierwsze wyglądało tak.
Drugie wygląda w ten sposób
Życzenie Rock Żeńska szkoła Katolicka.

Początkowo pomyślałem o zwykłej zamianie ról Z Roberty na Elde, ale uznałem że to zbyt tani ruch i przyszło mi do głowy pomysł rodem ze szkoły katolickiej. Wszyscy znają różne dziwne plotki i wyobrażenia. Wyszła nam szkoła katolicka której nie powstydziła by się Rouanapra, albo wymarzony show tematyczny w barze Rowana. Revi jest tyłkiem do krzyża a ma mini, więc wiadomo gdzie dostanie i nie będzie protestować, właściwie nie ma jak. A co do Eldy, gdyby zakonnice nosiły takie habity, to ilość ludzi chodzący do kościoła znacznie by wzrosła.

W między czasie zrobiłem też to.
Tej chyba było nieco za dobrze.

Teraz gorsze wieści. AF z bloga z fanfikami spotkało ostatnio to co Cesarstwo Rzymskie w Hetali. Nagle tak po prostu zniknoł ponad miesiąc temu od tego czasu ani śladu życia. Możliwe że po prostu ma problemy z kompem jeśli dobrze pamiętam kiedyś to samo spotkało Arkona.

1 komentarz:

  1. Dobra robota, ciekawe, jak szybko Revy zacznie błagać o litość?

    OdpowiedzUsuń