wtorek, 22 stycznia 2013

Najpierw coś zjem, potem się zabawie.

Zanim zaczniemy muszę coś ogłosić jakaś pożyczkodawcza firma angielska uznał mój blog za stronę reklamową i zamieściła w komentarzu na poście "pozbawione ochrony" reklamę z linkiem do ich strony. Komentarz całkowicie usunołem, lecz przyszedł drugi, który też usunołem. W odpowiedzi wysłałem firmie maile z informację że nie zgadzam się na wykorzystywanie mojego bloga w celach reklamowych.

Atak dziewczyn-zombi
Informacja z innej części cmentarza. Pewna blond bohaterka wpadła w szpony grupy zombi. W błyskawicznym tempie odebrały jej broń zdarły zbroje i złapały. Już wiadomo co dziś będzie na obiad.
McLecter Menu Fish
Gdy zrobiłem kolejną wersje gulaszu z Nami, posypały się prośby o jeszcze coś. Padł nawet komentarz o zestawie Happy Mail. Na jego podstawie zrobiłem taki oto zestaw. Napój, frytki i syreno burger, skład bułka, Caimie, sos tatarki, sałata, ser, pomidor.
Obiad dla Smoka
Ostatnio zaczołęm ogładać anime "Fairy Tail" i postanowiłem zrobić kilka fan artów. Skoro kilka bohaterek miało skończyć na talerzu pomyślałem że jedna z Fairy Tail nie zawadzi. Początkowo myślałem że to będzie Erza, ale po jej opinii i pokazie magii mieczy doszedłem do wniosku.
Smok vs Erza = smocze sashimi
Ale za to
Lucy vs Smok = obiad dla smoka

Co do samej złej sławy Erzy w Fairy Tail mają powód by się bać bo gniew Erzy może skończyć się tym.
Straszliwa Erza
Wyposażenie

Zbroja Sadyzmu
Zwiększa zadawane obrażenia wzbudza  strach ... szacunek

Bat wychowania
Wpływa na zachowanie trafionej osoby

Buzdygan Bólu 
Ignoruje wszelką magie obronną

Jedno jest pewne to by bolało.

Królowa Lucy
A teraz najnowsza plotka z tygodnika czarodziej, szczegóły kontraktu dotyczącego członkini Fairy Tail maga energii bram i jej zakontraktowanego ducha o imieniu Panny. Okazuje się że Lucy jest sadystką. Dowody? Niby czemu nosi cały czas przy sobie bat i każe Pannie nazywać siebie księżniczką. Panna to masochistka, niby dlaczego chodzi cały czas w kajdankach co nie?

3 komentarze:

  1. Teraz to dopiero wypas... Ale fajnie, że coś z Fairy Tail się pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy z Lucy najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Umieszczasz bardzo dużo rysunków, super. Widzę, że rozpędzasz się z kolorami i muszę przyznać, że w niesamowitym kierunku. Udaje ci się dobrze wycieniować odpowiednie fragmenty, chociaż może na niektórych rysunkach postawiłabym jeszcze na odrobinkę białego tuszu, by wydobyć światło.
    Rysunki są dokładniejsze i ładniejsze niż twoje wcześniejsze prace. Widać, że się rozwijasz. Podoba mi się pierwszy rysunek i ten z królową Lucy. Super. Naprawdę brawo, bo idzie to wszystko w naprawdę dobrą stronę.
    Iza

    OdpowiedzUsuń