czwartek, 10 stycznia 2013

Milczenie i zmiany

Milczenie jest złotem.
Więc nie będziemy mówić tylko pisać.

Po pierwsze "X-Zaliczenie" 24 strony gotowe, 9 w formie ołówkowej. To znaczy że zostało już tylko 6 stron z historii i okładka którą zostawiłem na koniec. Wszystko robię na spokojnie by nie wkradła się nuta skończenie na szybko jak to było z "Okami". Mimo tego pobiło co najmniej dwukrotnie (pod względem ilości pobrań) moje inne mangi i dojiny.

Teraz informacje o innych projektach. Wykreśliłem "Maid Mansion" z listy projektów, to znaczy że poszedł do poprawki, bo brak mu było tego czegoś, a historie uznałem że nie ciekawą. Mam już pomysł na coś bardziej żywiołowego. Jak skończę nowy scenopis to zobaczymy co wyjdzie. Oprócz tego wpadły mi do głowy dwa Liliowe i to orginalne. 


Pierwszy pomysł to dungenówka. 
Co jest wstanie zrobić pokonana wojowniczka dla władczyni demonów by ta oszczędziła dziewictwo jej siostry?

Drugi to pomysł to historia szkolna.
Młoda arystokratka trafia do pewnej szkoły gdzie uczą pokory w dość nietypowy sposób. Uczennice są niewolnicami seksualnymi innych uczennic mającymi status domin. Do tego ona jak każda nowa niezależnie arystokratka czy plebejuszka zaczyna jako niewolnica. Czy uda jej się awansować w chierarhi czy pozostanie niewolnicą. Na dodatek pewna domina plebejuszka ma względem niej pewne plany.

Te plany na razie są w fazie pomysłów muszę zrobić do nich scenopisy i wtedy wybiorę to co będę rysował. 

4 komentarze:

  1. Szkoda, że zrezygnowałeś z Maid Mansion, podobał mi się ten projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie rezygnacja przerabiam ten projekt. przyczytaj dokłanie "...Wykreśliłem "Maid Mansion" z listy projektów, to znaczy że poszedł do poprawki..."

      Poprawki. Przerabiam go

      Usuń
  2. http://visual-pl.blogspot.com/2013/01/moja-niewolnica-sensei-2-polskie.html - zapraszam do zapoznania się z moim kolejnym, polskim tłumaczeniem VN.

    OdpowiedzUsuń