wtorek, 29 stycznia 2013

Defloracja Miko.

Defloracja miko.
Oto gotowe życzenie. Niestety pojawiło się później niż myślałem, powodem była awaria łącza. Od jakiegoś czasu mój dostawca ma problemy z połączeniem i co kilka dni jestem bez internetu. Rysunek był gotowy w niedzielne południe, ale z powodu łącza mogłem go wrzucić dopiero teraz. Przy okazji wymyśliłem małą historie. Oto ona.

Matka przeorna świątyni wysłała z Takaho z misją przeprowadzenia egzorcyzmów na terenie kurhanu znajdującego się w pobliżu wodospadu. Takaho pewna siebie ruszyła na misję, gdy dotarła na miejsce, napotkała demonice-oni, krótka walka spowodowała że demonica nie mogła się ruszyć, gdy kapłanka chciała rozpocząć egzorcyzmy demonica zagroziła że jej chłopak Rosomaczek jej nie wybaczy. Takaho jej nie wybaczy bo co mógł jej zrobić jeden mały demon. Nagle z za jej pleców odezwał się niski straszny głos, oznajmiający że nie jest mały. Za Takaho stał Ogr. Wiele można było o nim powiedzieć, ale nie to że jest mały, miał co najmniej 3 metry wzrostu więc, był dwukrotnie wyższy od Tahako. Nim się spostrzegła złapał ją i zdarłz niej strój. Próbowała się wyrwać, ale łapy ogra przypominały żelazne imadła. To co ją przeraziło było to że demony postanowiły się nią zabawić. Gdy zobaczyła wielki pręt ogra byłą przerażona, to coś nie mogło w nią wejść w żaden sposób. Jednak moment defloracji uświadomił jej jak bardzo się myliła. To rozpychało ją na wszystkie strony. Przyjemność mieszała się z bólem. Dotychczas nie myślała o seksie. Jako kapłanka mogła to robić dopiero po ślubie, a teraz była brutalnie gwałcona. Demonica bawiąc się jej piersiami, wygłosiła przerażający pomysł. Postanowiła że nałożą na nią specjalne zaklęcie pieczętujące dzięki któremu stanie się ich seks-lalką. Tahako darła się w niebo głosy prosząc o litość, ale nic to nie dało. Jej świadomość odpłyneła i stała się zabawką w renkach demonów.
Złe zakończenie

Adnotacja 
Scenopis "Maid Mansion" został ukończony i uznany za idealny. Jednak rozwinięcie tematu sprawiło zmianę tytułu na " Niewolnicza Posiadłość". Więcej informacji już wkrótce.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. Podobało mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe zakończenie, sorki za późny koment, wcześniej nie zdążyłem.

    OdpowiedzUsuń