sobota, 15 grudnia 2012

Wpadka Nami

Sam nie wiem co w tym jest że lubię pakować Nami w takie kłopoty. Mianowicie to już czwarty raz. Taki obrót spraw wydają mi się bardziej niż prawdopodobny pomyślcie o tym co groziło Jack'owi Sparowowi gdy plemię kanibali uznało go za boga. Myślę, że Nami mogła by skończyć bardzo podobnie, jednak ona próbowałaby ich okraść, anie ukryć się przed Deiwidem Johnsem i Latającym Holendrem, choć i jego spotkali. Przy okazji musiałem się też oderwać od grender blender, a to była pierwsza rzecz jaka przyszła mi do głowy. Teraz mogę wrócić do "X-zaliczenie" z większą energią. Takie filmy stanowiły też kiedyś popularny gatunek, ale tylko w latach osiemdziesiątych. Na początku dekady się zaczeło i na tym się skończyło. Większość filmów z tego rodzaju nakręcili włosi. Choć o tych filmach pamiętają jeszcze fani horroru.  Parę miesięcy temu zrobiłem też to. Na taki obrazek zagadkę. Odpowiedź pewnie już znacie z mojego wywodu.

8 komentarzy:

  1. A obok powinny być Robin zrobiona na kurczaka i Vivi z rożna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I grillowana Alvida XD

      Usuń
    2. Zestaw Happy Meal się zrobił ;)

      Usuń
    3. To jeszcze któraś przerobiona na Hot Dog z kiełbaską wetkniętą między nogi.

      Usuń
    4. Rany jeden rysunek no dwa a zrobił się tu fast food w stylu Hanibala Lectera. Pomyśleć że pierwszy art o Nami schwytanej przez kanibali zrobiłem dlatego bo nie mogłem wymyśleć dobrego horroru o mordercy psychopacie-kanibalu. Istnieje możliwość że coś z przedstawionych tu komentarzy też w kolorze.

      Usuń
    5. Byłoby fajno. Jestem za Boą.

      Usuń
    6. Możliwe, żę to zrobie, choć tak jak teraz myśle, to jak zrobie coś nietypowego to komentarze się sypia. To chyba naturalne.

      Usuń