sobota, 1 grudnia 2012

Visual Novel idą za mną jak cień.

Ogłaszam wszem i wobec oraz wszędzie indziej że opracowywanie dojinu "X-zaliczenie" zostało dnia dzisiejszego zakończone i obecnie jest już realizowane. Dowód macie tutaj.


To świeży szkic który zrobiłem kilka minut temu. Kosztował mnie dwie godziny pracy. Do tego dochodzi kolejny projekt który spowodowało jedno życzenie. Derek zażyczył sobie Raidy jako niewolnice-pokojówkę. Zagadnienie polega na tym że niedawno zrobiłem scenariusz dojinu o właśnie takiej tematyce, ale z jakiegoś powodu nie poruszyłem się dalej. Teraz wiem, że jeśli istnieje jakiś bóg visual novel to on maczał w tym palce. Mimo tego jakimś sposobem moje obecne dojiny to w 100% parodie z visual novel. "Devil Candle" i "Okami" takie były, teraz dochodzi "X-Zaliczenie" i "Maid Mansion" jak nazywa się pomysł z Raidy". Czy dalej będą jakieś dojiny z gier? Zobaczy się. Jednak mimo tego obecnie nie gram zbyt wiele w takie rzeczy głównym powodem jest to żem słaby z języków obcych.

1 komentarz:

  1. Ciekawie się zapowiada. Języki najlepiej szkolić przez czytanie tekstów, wtedy się wyrabia, nawet jeśli nie mówienie, to przynajmniej rozumienie o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń