czwartek, 20 grudnia 2012

Słuchajcie albo skończycie jak Raidy.

Ogłoszenie nieparafialne


Po pierwsze chce ogłosić stan "X-Zaliczenie" 10 stron gotowych, 5 na poziomie ołówkowym. Wyhamowałem z dwóch powodów pierwszy to święta (zakupy, porządki etc), drugi to że udało mi się znaleźć robotę w supermarkecie i obecnie pracuje już od kilku dni bez przerwy, by zarobić na materiały do rysowania. Skoro mówimy o materiałach to kończy mi się tusz i na razie pragnę go oszczędzić na arty. Co do drugiego projektu "Maid Mansion" mam już ukończony scenopis, liczy 24 strony. Raidy chciała coś wtrącić do swojej roli, ale widzicie jak skończyła.
Coż przyznaje nie jest to moje najlepsze dzieło.
Teraz dalsze kwestie gdy stworzyłem to.
Dostałem kilka kompozycji na dalsze prace. Nie myślałem że poruszę takim ulem. To było zupełnie jak ten numer z Ranmą, a ja tylko chciałem pobawić się copicami. Nawet na deviant.arcie i digarcie się odezwali pochlebnie na ten temat. Jednak wracając do tematu. Z nadesłanych mi propozycji wybrałem jedną, ale nie będzie to zwykły art tylko jednostronicowa manga i to kolorowa. Nie powiem, ani nie napiszę jaką bohaterkę wybrałem, będziecie musieli poczekać jeszcze kilka dni. 

Do tego rozrywkowo napisałem ostatnio kilka szkieletów scenariuszowych do visual novel, ale nie wiem czy pójdą gdzieś dalej, z tyłu mojej głowy powoli dojrzewa też postać mangi, którą będę tworzył po "Maid Mansion"

2 komentarze:

  1. Powodzenia, ciekawie się zapowiada. Tak, to jeden z twoich lepszych artów, widac, że z kolorowaniem zrobiłeś postępy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że Raidy się powoli uczy tego, gdzie jej miejsce. Mógłbyś kiedyś spróbować narysować coś z jej wersjami z trzeciej części, bo są ciekawe.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń