wtorek, 11 grudnia 2012

Nieusatysfakcjonowanie i zmiana planu strategicznego

Ten rysunek doskonale oddaje moje obecne nastawienie.
Anuluje projekt dojinu o czołgach. Powód jest w dłoni. Miała to być tankietka TKS z CKM wz.30, ale nie satysfakcjonuje mnie ani trochę, nie jest też zbyt podobna.. Do tego nie sądze aby ten pomysł byłby dość dobry w realizacji, To co sobie wyobraziłem daleko odbiega od hetaliowego stylu. Może kiedyś pomyśle by zrobić coś podobnego, ale jeszcze do tego czasu sporo wody upłynie w Wiśle. 
Teraz zbereźniejsze kwestie. Stan projektu X-zaliczenie 7 stron gotowych.
"Maid Mansion" rozpoczołem tworzenie scenopisu obecnie mam 10 stron już rozplanowanych, przewidywana ilość stron wynosi 24.

3 komentarze:

  1. Może raczej obejrzyj "Girls und Panzer" i zrób coś takiego w polskich klimatach kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam "girl und panzer" reguralnie z powodu czołgów, gram nawet w "Wordl of Tanks". Projekt nieciekawy ten o Polsce pancernej, ale zanim zrobie coś takiego muszę wyćwiczyć rysowanie czołgów. Jeśli chodzi o GuP to mam dobrą opinie o tej serii, ale chętnie nieco odsłodziłbym bohaterki. Pomysł jazdy czołgiem jako dyscypliny sportowej wydaje mi się conajmniej dziwny. Mógłbym nawet umieścić tam bohatera mówiącego gwaram warszawską

      Usuń
  2. Dobrze, że na X'em pracujesz, cieszę się.

    OdpowiedzUsuń