poniedziałek, 19 listopada 2012

Nowe projekty dojinów

Ogłoszenie dojinowe.

Jak nie którzy pewnie zauważyli Dagger nadesłała mi propozycje dojinu z X-change. Nie zdradzając szczegółów powiem tylko tyle że będzie dotyczył nauczyciela WF szantażu, drużyny beisbolowej i sex-imprezy. Na razie mamy ustalony scenariusz.

Do tego rozważam własny dojin poświęcony głównie pracy dorywczej studentek. Tak dobrze myślicie. Obecnie myślę, że za robotę powinna się wziąć Sakura, albo Temari. Nie mam w tej chwili nic specjalnie ustalonego. Jeśli chcecie możecie zgłaszać swoje bohaterki jak również usługę jaką byście zamówili. Jeśli któraś z opcji mi się spodoba to ją wykorzystam. Przy okazji wykorzystam samą postać a nie jej uniwersum czy dotychczasowe życie. Możecie puścić wodze fantazji: klub, ulica, z gumką, bez itd. Istnieje możliwość że wykorzystam więcej niż jedną sugestie.

Obecnie znalazłem normalną robotę, niestety daleko od domu, więc nie mam tyle czasu ile dawnej, więc trochę mi to zajmie. Jednak zawsze pójdzie naprzód bo pokonałem ostatni kryzys natchnienia.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł. Kibicuję, bo sam lubię serię X-Change.

    OdpowiedzUsuń