wtorek, 13 listopada 2012

Atak niewolnic

Zacznijmy od tego życzenie Seby zostało spełnione, pomyślałem że zamiast patrzeć wolałbyś kupić Aishe. Teraz masz taka możliwość. Możesz ją kupić i szkolić. Tak by była dla ciebie jak najlepszą nałożnica. Napisy pies(czoło), wielkie cycki(wiadomo gdzie), bok (suka).

Oprócz tego mamy mała wilczankę.
I gwóźć programu kontynułacja upadłych kunoichi.
Najpierw rysunki

A teraz historia.

Mam nadzieje że się wam podoba. Przy okazji oddaje los dziewczyn  w wasze ręnce. Kto ma wygrać?
1.Sakura i ukarać Ino
2.Ino i ukarać Sakurę
3. Obie mają zremisować i razem zostać ukarane.
Głosujcie w komentarzach jeśli macie pomysł na kare to walcie śmiało.

4 komentarze:

  1. Ja bym był za tym, żeby obu się dostało. Mam taki pomysł, żeby je skuć rękami do siebie i połaczyć dupy jednym, dużym wibratorem dwustronnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hrabina, według mnie. Może być ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie o to mi chodziło, ale też wyszło dobrze. Bardzo lubię tę postać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że Ino i Sakura powinny byc wystawione na sprzedaż, a na ich miejsce powinny być wzięte Temari i Hinata.

    OdpowiedzUsuń