środa, 17 października 2012

Ogłoszenie nowego projektu

Mniejszym oficjalnie otwieram mój nowy projekt. Jest do dojin z serii, a właściwie z eroge "Lighting warrior Raidy". Wiem że to mój drugi tego rodzaju dojin, jednak jak już przeczytaliście przestudiowałem moje błędy i wiem co robić. Tym razem będzie to parodia sceny z przegraną walką Raidy z Fon Fon z pierwszej części gry. Mam już gotowy scenopis i projekty postaci. Oto one.

Jak widzicie obie noszą stroje z drugiej części gry, pomyślałem że taki smaczek może być. To i tak prowizoryczne szkice pomocnicze w dojinie będą dokładniejsze. Wiem też że jest tu jeden fan Folles, więc skoro nie starczyło tu dla niej miejsca, to w niedalekiej przeszłości zrobie o niej caption z kolorowym rysunkiem.

2 komentarze:

  1. No no, zapowiada się naprawdę nieźle. Ciekawe, jak wyjdzie w praniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Projekty rzeczywiście wyszły dobre, więc mam nadzieję, że doujin też będzie równie udany.

    OdpowiedzUsuń