piątek, 12 października 2012

Captiony od Dagger i moje wizje na pszyszłość

Dagger znów udowadnia że jak pisze to musi być coś grubszego kalibru. Jakiś dowód. Żeby tylko jeden.

Z tymi dwoma to już będzie okrągła dziesiątka. Nie spodziewałem się że kiedyś do moich prac będą pokazywały siętakie rzeczy. Gdy zaczynałem zewsząt negatywna krytyka, nic tylko do bani i do bani. Miło jest być docenianym. Choć w ostatnim jest pewna zabawka nie ma w tym logiki więc można to nazwać kobiecą intuicją. Dungeon powoli zbliza się do końca na edycje czekają strony 17-20, a w tej chwili rysuje 21, w głowie pojawił mi się nowy pomysł. Chce zrobić nowy dojin z "Lighting Warrior Raidy". Wiem że Devil Candle nie stało się bezstselerem, jednak jest pare powodów dla których tak się nie stało. Po pierwsze chciałem to wydać w druku i uparłem się na ilość 31 stron, powinienem zamieścić to w mniejszej ilości stron, do tego mogłem lepiej rozplanować historie. Do tego zbyt ściśle trzymałem się treści gry i nie mogłem dodać dojinowi dodatkowego uroku. Wyciągnołem odpowiednie wnioski i moge zrobić kolejny dojin.

2 komentarze: