środa, 5 września 2012

Konfucjusz powiada "Naśladownictwo jest najszczerszą formą pochlebstwa"

Nawet nie wiem czy konfucjusz tak powiedział, w jego maksymach, sam się pewnie nieraz gubił. Ale główną kwestią tego posta jest praca fanowska pracy fanowskiej. Dagger zrobiła kilka captionów do moich prac i przysłała mi na meila za jej zgodą zamieszczam je na moim blogu
Niezłe gdy to tworzyłem nie myślałem o zmianie płci, ten pomysł jest skrajnie zły.
Wielkie brawa. Gratulacje.
Kolejne brawa doskonale pasujący caption

Kolejne brawa, przy okzaji oni, czy też ogr to mój ulubiony japoński demon
AF z blogu http://hentai-fanfiction.blogspot.com pisze light novel, w którym będzie on jedną z ilustracji. Obecnie wciąż jest w produkcji
Przyznam że mnie to trochę zdziwiło. By pokonać Ranmę nawet w żeńskiej formie potrzeba siły trola i przebiegłości goblina. Jednak wyobrażam sobie że tam są żądny zemsty Ryoga i obleśny Kuno. Ten pomysł wywołał małą burze gdy go tworzyłem chciałem poprostu pobawić się markerami, a wywołałem zainteresowanie grender blender. Post w którym pojawił się ten rysunek zebrał najwięcej komentarzy

Przypomina mi moja droga rysownika. Na początku chciałem rysować komedie, ale nic nie mogłem wymyślić, jakoś tak się złożyło że zaczołem tworzyć dojinshi. chciałem w ten sposód nałapać doświadczenia, ale to były ciężkie lata wtedy moje umiejętności były bardzo niskie, nikt mnie nie wpierał ze wsząt negatywne opinie, krytyka wrzaski etc. Po jakimś czasie założyłem mój pierwszy blog, ale nie osiągnoł on swojego celu więc go zamknołem. Później stworzyłem moje jednoosobowe sakuraku(krąg rysowniczy). Chcąć być zauważonym ogłosiłem że będę spełniał rysunowe życzenia. Spodziewałem się wówczas że będę tworzył mase życzeń z "Naruto" i innych popularnych tytułów. Okazało się że sypały się życzenia z mniej znanych tytułów, swoistym szokiem było pierwsze życzenie z amerykańskich komiksów. Niedawno umieściłem swoje pierwsze mangi. Teraz nie zamierzam zmieniać gatunku. Obecnie pracuje nad nowym dojinem.

4 komentarze:

  1. Pierwszy jest da best, moim zdaniem, ale pozostałe też dają radę. Może sam też coś zrobie... zobacze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagger zapowiedziała kolejne. Jeśli przyjdzie ich więcej założe osobną stronę na captiony

      Usuń
  2. Cieszę się, że się spodobały, postaram się zrobić więcej, bo to całkiem fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, kilka nawet fajnych pomysłów widzę. Właściwie to nie wiem nawet, czy bardziej niż rysowanie komiksów nie pasowałoby ci właśnie robienie ilustracji. Bo to pozwoliłoby ci bardziej dopracowywać arty.

    OdpowiedzUsuń