niedziela, 23 września 2012

Captiony od Derek'a

Oto captiony zrobione przez jedną z osób która od jakiegoś czasu stale śledzi mojego bloga. Podsumuje każdy z nich.
Jest to najnowsza z moich plac i jedna z tych które ktoś pokolorawał. Z punktu widzenia Laika jest dobrze, jednak gdybym ja to robił byłbym wściekły na samego siebie, z powodu cieni i kolorowania. Prawdą jest że taka scena nie jest łatwa do pokolorowania. W potoshopie potrzebowałaby dwóch warst koloru i sporo wprawy.
Pomysł oceniam na 4/5
Podoba mi sięchoć to nie w moim stylu.

Podoba mi się. Chyba myślimi podobnie, jeśli Nami nie nauczy się żyć uczciwie wpadnie w tarapaty.
Pomysł oceniam 5/5

Podsumowując captiony które przez cały ten czas otrzymałem pokazują pewną prawde tyle styli ile twórców. Coś takiego to dobra rzecz bo zapewnia różnorodność.

2 komentarze:

  1. Na kolorowaniu się nie znam, ale uznałem, że lepiej i czytelniej wyglądać to będzie w kolorze, więc zrobiłem jak umiałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba mają fajne pomysły, może coś kiedyś wykorzystam nawet...

    OdpowiedzUsuń