czwartek, 27 września 2012

Caption o mackach i Nami

Dziś zrobiłem ten caption, conwencja jest podobna, choć różni się od mangi nad którą obecnie pracuje. Musze przyznać że się rozpisałem, w czasie tworzenia wyszedł znacznie dłuższy niż siepoczątkowo rozpisałem. Jest to też swoisty powrót do korzeni. Gdy zaczynałem rysować kilka lat temu, moje pierwsza historia też opowiadała o księdze płapce. Nosiła tytuł "Inny świat" W tej mandze księga przypadkowo kupiona w antykwariacie przenosi nieśmiałą bohaterkę, do alternatywnego świata gdzie staje się nader porządaną niewolnica. Mam pewien stosunek do pewniejszych siebie dziewcząt lubie je podrenczyc, oczywiście w mandze. Lubie też te cichsze, jak to mówią cicha woda brzegi rwie. Jednak wracając do captiona mam nadzieje że się podaba. Opublikowałem też specjalną zakładkę dla moich captionów, gdzie można je szybko przejrzeć.

6 komentarzy:

  1. Według mnie świetne, choć dalej jest trochę literówek i błędów do poprawienia. Fajnie, że sam też to robisz XF

    OdpowiedzUsuń
  2. No, rzeczywiście, pomysłowe i fajne. Dobra, długa, ciekawa historia. I się zgadzam, rude są ogniste i fajnie pasują do takich opowieści. Czemu menu przeniosłeś, to u góry było wygodniejsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłałem że tak lepiej by wyglądało myśle że puszcze ankiete na ten temat

      Usuń
    2. Moim zdaniem za bardzo rozciaga menu boczne, a wcześniej aby były w różnych miejscach. Górne było też widoczniejsze.

      Usuń
    3. Możliwe, ale co do rudych i ognistych, to jest taka prawda trening nie broniącej się ofiary nie ma takiego uroku.

      Usuń
    4. Raidy jest najlepszym przykładem XD

      Usuń