poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zlicytujmy Ranme Soatome i podsumujmy co nieco


Życzenie AF zostało spełnione. Ranma jako prostytutka. Od razu przyszło mi na myśl coś takiego. Znając miłość Nabiki do pieniędzy (w czym może swobodnie konkurować z Nami) jest to bardziej niż prawdopodobne.

Niedawno zostały przeze mnie wydane już dwie mangi

"Devil Cande" i "Monster from the underwold" czekają na moim chomiki i na mediafire. wystarczy pobrać przy okazji tworząc je dowiedziałem się co nieco o sobie i swojej metodzie twórczej.

"Devil Candle" nie wyszło mi tak dobrze jak chciałem. Sporo na ten temat myślałem i chyba jak mówił Darek pogubiłem gdzieś po drodze wątek. Do dodatkowo ten pomysł nieustanie się zmieniał, zupełnie jak w kalejdoskopie. Nie sądzę bym jeszcze robił coś w ten sposób. "Monster from the underwold" wyszło mi znacznie lepiej już pierwszego dnia po obmyśleniu miałem gotową całą, która się nie zmieniała. Przy tworzeniu "Devil Candle" się menczyłem, a przy "Monster from the underwold" dobrze się bawiłem. Doprowadziło mnie to do wniosku rodem z bakumana, jestem typem żywiołowym, a nie kalkulacyjnym.

Obecnie robię już nowy scenopis, a tu jest do niego okładka

5 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy po stracie dziewictwa będzie mógł zmienić płeć, czy już zostanie laską na zawsze... Fajnie wyszło, dzięki.

    Co do tych mang - ta o Raidy to właściwie przeróbka scenki z gry, ale rozpisana dobrze. Gorzej z rysunkiem, bo styl z tej gry średnio ci pasuje. Zauważyłem, że lepiej ci idzie z postaciami ze starszych mang (dlatego arty z Liną czy Miyu lepiej ci wychodziły), a do nowszych twój styl nie bardzo pasuje, więc albo musisz go zmienić, albo...
    Ta druga wydaje mi się za krótka i urwana, pomysł jest fajny, ale powinien być trochę bardziej rozwinięty, wtedy byłoby lepiej. W obu przypadkach jest sporo literówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mój styl bardziej nawiązuje do "naruto" i "koe de oshigoto". Po prostu preferuje taką kreskę

      Usuń
    2. Nie do końca się tu zgodzę, bo tam postaciom prawie nie widać nosów, a u ciebie one są bardzo duże, dominują na twarzach, czasami psując je. Mógłbyś pomyśleć o ich zmniejszeniu.

      Usuń
  2. Nawiązuje nie kopiuje w każdym razie ja mam kreskę typu prostego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie znaczy, że nie powinieneś pracować nad jej udoskonaleniem.

      Usuń