niedziela, 12 sierpnia 2012

Premiera"Monster from the underwold"

Ogłaszam wszem i wobec że kolejna manga mojego autorstwa została już wydana.
Teraz tę mangę jak i "Devil Candle" można już pobrać nie tylko z mojego chomika, ale i serwisu mediafire. Linki do poszczególnych tyłów znajdziecie w zakładce "publikacje internetowe". Przyznaje że "Devil Candle" nieco mi nie wyszło, sam nie jestem z niego w pełni zadowolony, jednak "Moster from the underwold" wyszło mi znacznie lepiej. 

Zachęcam do ściągania, czytania i komentowania

4 komentarze:

  1. Dobra, spróbuję napisać recenzje:
    Moim zdaniem za szybko, przydałaby się strona wyjaśnień i fabuły więcej. Ciągle są literówki i błędy - może lepiej najpierw wpisać ten tekst w np. worda albo dać komuś do przeczytania? Rysunkowo jest trochę lepiej, ale brakuje mi tu czegoś... Pojawia się grzyb, ona zaraz robi się goła i w mackach... Nie wiem, jakaś magia może, żeby jej cuichy spadły albo rozbieranie... Fajny koniec, pod majtkami przydałoby się imiona, do tego może jakieś wprowadzenie i zakończenie? Widzę, że powoli robisz postępy, ale do rysowania dobrych komiksów chyba jeszcze masz daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż z założenie to nie miałbyć dobry comics po prostu miałem jazdę na macki. Założenie było takie "jedna konkretna scena" Nastempna rzecz będzie dobra.

      Usuń
    2. Mimo to uważam, że nawet tam przydałoby się trochę lepsze wprowadzenie. Może powinieneś poszukać scenarzysty?

      Usuń
    3. Możę, choć wtedy nie myślałem o historji poczekaj na "sakura slave" to będzie miało dobrą historie

      Usuń