środa, 1 sierpnia 2012

Ogłoszenia o mangach i CG

Wynikło kilka problemów kilka problemów z systemem, a już miałem nadzieje że zła karta się odwróciła. To zła wiadomość teraz dobre.

Z Devil Candle zostały mi jeszcze do zedytowania szesc stron i wszystko będzie gotowe.

Z " Monster from the underwold" wyrysowałem cztery strony z których dwie są edytowane.

Co do CG to wybrałem wariant wiele bohaterek jedna technika, a jest nią bondage. Obecna lista znajduje siew dziale projektów jeszcze mam trzy wolne miejsca do razem da 10. Tu mamy kilka stron

Tu jest rozkładów tytułowa dojinu z Raidy
A tu mamy pierwszą stronę "Monster from the underwold" Tak jak obiecałem kolorowa

3 komentarze:

  1. To może do kompletu ktoś z One Piece (np. Robin albo Alvida), Bleach (Sui Feng albo Unohana) i z Code Geass (Kallen lub Rakshata). Takie moje propozycje tylko...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na skończonego z Raidy. Ten Monster to jaka tematyka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematyka monstera pojawiła się już w moich projektach. Na bieżacą uzupełniam listę do CG seta. Nie będzie to samo bondage zadbam o różne urozmaicenia.

    OdpowiedzUsuń