poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Kolory i Ranma

Ostatnio sporo czasu w przerwacg między rysowaniem scenopisu poświęciłem rysowaniu w colorze, by podnieść moje umiejętności na tym polu. Mimo że jest już nieco lepiej wciąż nie jestem w pełni zadowolony. Kolorowaniu wymaga strasznie dużo w prawy i ćwiczeń.

Teraz weselsze wieści. No obecnym etapie prac nad nowym dojinem myśle że przekrocze 50 stron. W gre wchodzą Sakura, Ino i Temari. Gwarantuje że będzie ostro

14 komentarzy:

  1. Nie wygodniej jest kolorować na komputerze? Masz tam miliony technik i można łatwo wszystko poprawić, cofnąć, zmienić itd. Chyba wszyscy japońscy graficy jakich znam robią to na kompie.
    A Ranma już chyba stracił całą męską godność, skoro robi loda XD
    (mógłbyś wyłączyć ten filtr spamowy - cholernie wkurza mnie wpatrywanie się w te znaczki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest coś fajnego z tych scenkach z zmiennopłciowymi, nie? Tak sobie teraz wyobraziłam, że to jest zdjęcie i Ranma w swojej męskiej postaci je trzyma... i robi sobie dobrze, patrząc na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogło by tak być, ale jak go znam sprałby jego właściciela, potem je podarł, nastempnie zaatakowałby by Kasumi(bo to na pewno ona by je zrobiła)

      Usuń
    2. Kasumi by pewnie już zdążyła je wrzucić do neta i miałaby potym Ranmę w kieszeni, musiałby co wieczór to robić przysłanym przez nią klientom, bo inaczej by je upubliczniła. A potem pewnie biedaczek by polubił bycie lachociągiem...

      Usuń
    3. Skąd ja to znam.
      http://hentai-artist.blogspot.com/2012/08/zlicytujmy-ranme-soatome-i-podsumujmy.html
      Z Kasumi, Akene i Shampo już pewnie to by zrobiła.

      Usuń
    4. Jak o zmiennopłciowych chodzi, to poleam zagrać w gry z serii X-Change (1-3 są w englisz).

      Usuń
    5. Dzięki, poszukam. Mam nadzieje, że ruszą na moim rzęchu. Jakoś mi się spodobał ten pomysł na zmianę płci, bo można największego twardziela zmienić w laseczkę, a potem zrobić z nim co się chce. Szukam sobie teraz po necie artów z takimi i znajduje czasem uroczo ostre rzeczy. Zawsze mnie ciekawi, jak facet myśli po takiej zmainie...

      Usuń
    6. Prosze wszystkie trzy są na moim chomiku. Tak na marginesie czwarta część zrywa z konwencją i tu chodzi o zamianę ciał a nie zmiane płci

      Usuń
    7. Dzięki, odpaliłam pierwszą. Grafa troche wczorajsza, ale pomysł mi się podoba. Fajne są te "złe" zakończenia, które podobają mi się najbardziej, o ironio.
      Mógłbyś może kiedyś doujina do tego zrobić, bo kreska jest chyba dość w twoim stylu.

      Usuń
    8. Tak, ale istnieją już dojiny o tych złych zakończeniach.
      http://g.e-hentai.org/g/182127/e8a0eabc38/
      http://g.e-hentai.org/g/77446/f44062eb16/
      http://g.e-hentai.org/g/67019/6a4c27e367/
      http://g.e-hentai.org/g/32417/7b670f3bb2/
      http://g.e-hentai.org/g/32254/9473880f64/

      Zresztą też pracuje nad czymś innym

      Usuń
  3. Całkiem inspirujący pomysł z tym Ranmą, może nawet coś bym dał radę do tego napisać... zobaczy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak to udzielam ci wszystkich niezbędnych licencji ;) i mojego błogosławieństwa

      Usuń
    2. Ok. Przy okazji, wysłałem ci właśnie aktualną wersję powieści o Miyu.

      Usuń