wtorek, 14 sierpnia 2012

Deszcz artów

Prezentuje wam zalew artów i fan artów. Najpierw te najnowsze. Uwzględniając ostatnie głosy krytyki i prowadząc obserwacje, przeprowadziłem eksperyment z korektą nosa. Wynik to.
Mroczny Elf
Głównie przy rysowaniu postaci chodziło mi o jej twarz i redukcje kreski nosa i muszę przyznać że jestem zadowolony z efektu. Od teraz będę rysował postaci z mniejszymi nosami. Do tego dziś jeszcze stworzyłem to.
Szlamowiec
Po lochu pełnie powoli coś co przypomina gigantyczną zepsutą zieloną galaretkę, choć bliżej jej to gluta z nosa, albo toksycznej piany. To szlamowiec potwór z podziemi, jako że jego ciało składa się z toksycznego żrącego zielonego szlamu, broń mu nie straszna gdyż jego ciała nie można przeciąć ani przebić.

Oprócz tego prezentuje wam kilka moich nieco starszych prac.
Kuchnia zombi w stylu HSOD 2:podano do stołu
Dwie rude

Otwarty kwiat sakury
Mleczna hinata
Dorywcza praca Revi od Rovana
Saeko Busujima shirabi

Te prace miały trafić do planowanego CG set, jednak projekt został porzucony, a nie chciałem by rysunki trafiły tylko do szufladki więc trafiły na bloga.





5 komentarzy:

  1. Szkoda, że zrezygnowałeś z tego pomysłu... za to dobrze, że zdecydowałeś się skrócić nos, od razu twarz wygląda trochę bardziej dziewczęco. Według mnie mógłbyś jeszcze trochę węższe oczy rysować, boczasem wyglądają, jakby wychodziły poza twarz. Ale jesteś na dobrej drodze.
    Z tych artow najlepszy jest ostatni, choć dziwne, że ona jest taka spokojna XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie obmyślam pomysłów same do mnie przychodzą. Dokładniej nagle wpadam na pomysł i już mam całą glinę, którą muszę tylko odpowiednio ukształtować. Nawiązując do bakumana jetem typem żywiołowym, ale o tym chyba pisałem

      Usuń
    2. To chyba pasuje tylko do krótkich projektów, bo długie chyba jednak wymagają obmyślannia.

      Usuń
    3. To dlatego że narazie skupiam się na oneshotach, zresztą i oneshot można rozwinąć. Wiele serii tak zaczynało.

      Usuń
  2. I sam widzisz, drobna zmiana, a pomaga. Kolega wyżej ma rację, warto pracować i się rozwijać. Ja sam też cały czas się uczę pisać.

    OdpowiedzUsuń