niedziela, 22 lipca 2012

Odzyskanie mocy roboczej

Oficjalnie ogłaszam i odtrambiam koniec remontu i powrót mocy przerobowej, a tu jest dowód


Życzenie Darka zostało spełnione. Raidy wpadła w niezłe kłopoty, nie udało jej się na czas umieścić kolczyka na uchu Folles, i widzicie jak skończyła. Teraz jest naga, jej majteczki dołączyły do kolekcji mrocznej elfki, a ją rozpiera nieznośne napięcie.

Przy okazji dojin z Raidy i Tis jest w fazie końcowej pojawi się do końca lipca.

Mam też informacje na przysłość. Ukończyłem scenopis mojej nastempnej mangi. Będzie to krótka dwunasto stronicowa nowelka. Jak skończę z "Devil Candle" to się natychmiast za nią wezmę.

Mnóstwo osób radzi mi też zrobić własny zbiór CG. Sam też przyznaje im racje. Musze tylko wymyślić jego wygląd. Jak ktoś ma pomysły to chętnie posłucham

3 komentarze:

  1. Dzięki! O to właśnie chodziło... Można by podpisać inne majtki, np. Hinata, Sakura, Ino, Tsunade, Nami, Robin, Erza, Lucy, Yoruichi, Ranma, Kagome itd.
    Pytanie, czy chciałbyś robić seta z jedną z postacią w różnych pozach czy różnymi postaciami w podbnej. Np. tak jak pisałem wyżej, wyobraź sobie każdą z tych postaci z w rękach Foless i gotowe... Set byłby tematyczny, a każda bohaterka pewnie inaczej by była związana i ustawiona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajoski pomysł, dorzuciłabym Mami z Madoki, Rei z Sailor Moon i Nagę ze Slayers.

      Usuń
    2. A ja - Miyu i Busujimę z HOTD.

      Usuń