czwartek, 19 lipca 2012

Końcówka remontu i postempy

Remont jest jużna ukończeniu. W niedziele powinienem odzyskać pełną moc przerobową i móc edytować moje prace. Życzenie Darka jest już narysowane i czeka już tylko na edycje. Co do "Devil Candle" to już wszystkie strony są ukończone ołówkowo a na wykończenie czeka jeszcze około pięciu czyli jestem już na końcówce.

Jednak gdy patrze na mój dojin dochodze do wniosku,  że wciąż robie postempy, ale nie są jeszcze dość dobre na druk. Z tego powodu "Devil Candle" będzie dojinem internetowym. Jak skończę jego edycje będzie można go pobrać z mojego chomika. Jakby nie patrzeć z tego powodu projekt "Body money" umiera śmiercią naturalną, a właściwie wraca do pierwotnego założenia. Taki miał być jego los gdy poraz pierwszy o nim pomyślałem.

Teraz myśle nad nową mangą. Pewne założenia są takie

  • wielkość do 20 stron
  • pierwsza strona kolorowa, reszta czarno biała
Wciąż nie wybrałem historii obecnie mam już kilka pomysłów w tym dojiny i orginal'y.

7 komentarzy:

  1. Nie ma sie co łamać, wielu autorów doujinów publikuje tylko w sieci, np. wszyscy sprzedający na DLsicie. I powiem ci, że wielu takich co tam sprzedaje rysuje imho sporo gorzej od ciebie, a jednak ktoś to kupuje. Weź np looknij na to:
    http://www.dlsite.com/eng/work/=/product_id/RE096165.html
    http://www.dlsite.com/eng/work/=/product_id/RE086664.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć. W każdym razie po ukończeniu "Devil Candle" trafi na chomika i każdy będzie mógł go pobrać. Mam już własny pomysł na coś oryginal. Teraz projektuje postacie i tła, oraz szlifuje historie

      Usuń
    2. Wydaje mi sie, że łatwiej by ci było zrobić dobry CG set.

      Usuń
    3. Napaliłem się ten projekt o CG secie jeszcze pomyśle nie mam też na taki tematu, choć może ten projekt mi podpowie

      Usuń
    4. Akurat CG set z Raidy mógłbyś spokojnie zrobić moim zdaniem. Np. na podstawie któregoś z tych scenariuszy o których pisałeś. To by było łatwiejsze niż rysowanie komiksu, bo rysujesz bo jednym arcie na stronie, tylko z dialogami. Dodatkowo z jednego arta robisz np. trzy-cztery strony (np. Raidy na kolanach, Raidy na kolanach rozebrana od pasa w górę, Raidy na kolanach rozebrana od pasa w dół i Raidy ze związanymi rękami).

      Usuń
    5. Pomyśle jeszcze o czymś takim, narazie czuje potrzebe stworzenia czegoś typu oryginal potem wezmę się ewentualny zbiór CG

      Usuń
    6. Tzn, własna historia a nie doujinshi? Na 20 stronach to trudno będzie coś takiego zmieścić...

      Usuń