czwartek, 5 lipca 2012

Ewolucja Dojinu o Raidy

Gdy po raz pierwszy pomyślałem nad dojinem o Raidy było to "Devil Candle" pomyślane jako dojin internetowy. Potem doszły dwa rozdziały, nastempnie trzeci i galeria fan artów. Jednak wylałem sobie na głowę wiadro zimnej wody. Streszczając. Obecnie mój plan wygląda tak.

Tytuł całości (jeszcze nie określony)

Motyw przewodni (alternatywne mangowe przedstawienie scen z gry)

Dotychczasowe pewne rozdziały.

Devil Candle (Raidy X Tis) 31 stron
Medical Enema (Raidy X Folles) około 16 stron

Plan obejmuje to że dojin pójdzie drukiem i będzie sprzedawany na konwetach., może umówię się też z właścicielem sklepu komiksowego. Jeśli ktoś ma propozycje co do innych rozdziałów to szczegóły są w zakłatce z moimi aktualnymi projektami, tam też proszę składać sugestie. Obecnie mam gotowe dziewięć strona z Devil Candle i trzy w formie ołówkowej. Myślę że do końca miesiąca skończę ten rozdział i wezmę się za nastęmpny.
Przy okazji dzisiaj prócz powyższej Raidy zrobiłem też to

1 komentarz:

  1. Pomysł mi się podoba. Dopracuj tylko projekt Raidy, bo ona nie ma tak podłużnej twarzy, bardziej okrągłą, jak tutaj: http://g.e-hentai.org/s/96898001c1/341861-1 Chyba rysujesz za duże i za długie nosy, to przez nie twarze ci wychodzą takie.
    Ciekawy jestem, co wymyśliłeś dla Folses. Ja bym zrobił tak, że Riady wpada w pułapkę w podłodze, która unieruchamia jej nogi w dziurach i wtedy elfka może z nią robić co chce i jak długo chce.

    OdpowiedzUsuń