środa, 25 lipca 2012

Eliksir życia i CG sety

Życzenie Dagger zostało spełnione.
Lula uprowadzona zdarto z niej ubranie związano na piedestale i przywiązano za jej warkocze do ściany przez okropnego czarownika. Obok piedestału ustawiono magiczne urny pełne niegodziwych myśli i pragnień. Uchodząca z nich mackowata aura penetruje jej tyłek i cipkę. Nie może nawet krzyczeć bo usta blokuje jej knebel. Jej piersi przyłączono żyłę potwora, który zgwałcił tysiąc kobiet. Cały czas ssie wysysają z jej piersi mleko, które gromadzone jest w wielkim słoju. Wszystko pot o by wytworzyć eliksir życia z kobiecego mleka.

Cóż Dagger prosiła o coś ostrego., dając mi sporą doze dowolności Nie grałem w final fantasy, ale pomyślałem że znalazłby się tam zdeprawowany czarnoksiężnik.

Teraz do do CG set-ów. Sporo o tym myślałem i doszłem do wniosku że CG set można zrobić na cztery sposoby.
  • jedna bohaterka-wiele technik
  • wiele bohaterek-jedna technika
  • wiele bohaterek wiele technik
  • historia opowiedziana w formie CG
Na razie mam pomysły na Cg sety według wariantów pierwszego i ostatniego

2 komentarze:

  1. Mi osobiście najbardziej pasowałby wariant 2, ale 4 też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fajny, podoba mi się. Dziękuję za arta. Zgadzam się, wersja 2 wydaje się najciekawsza.

    OdpowiedzUsuń