sobota, 30 czerwca 2012

Życzenia podsumowanie

Nie dawno odebrałem nowe copici wraz z marker padem i trochę się nimi pobawiłem oto świeży wynik tej zabawy. Demonica wzorowana na japońskim oni.

Jednak podsumujmy dotychczasową działalność życzeniową. Przez trzy miesiące od których spełniam życzenie wykonałem 22 zlecenia od różnych osób. Gdy zakładałem tę działalność myślałem że zostanę zalany życzeniami z wielkich tytułów takich jak "Naruto", "One piece"' czy "Bleach". Ta tym czasem trafił się spory rozrzut. Jednak największym dla mnie zaskoczeniem była pierwsza prośba o coś z amerykańskich kreskówek.

Dostałem tez nowe życzenie z  HSOD. Oczywiście że je spełnię, musze tylko obmyślić formę w jakiej będzie to życzenie.

Cały czas pracuje tez nad Moim głównym projektem Dojinem Lighting worrior raidy "body money". Ale i tak długo potrwa zanim go dokończe myśle że wydam go na koniec tego roku.


1 komentarz:

  1. W tych popularnych tytułów jest już tyle artów, że nie dziwi mnie, że ludzie wolą z czegoś mniej znanego.

    OdpowiedzUsuń