sobota, 2 czerwca 2012

Zrehabilitowane albumy na onecie

Wreszcie mogę to ogłosić albumy na moim blogu na serwisie onet.pl znów działają i wszystkie braki w zdjęciach zostały uzupełnione.

Przy okazji chciałbym też powiadomić o kilka rzeczach. Po pierwsze ukończyłem już dojin "Lisica" Obecnie jest w edycji. Wybrałem już formę do życzenie o Jane Grey X Rouge. Do tego zrobiłem też jeden arc typu orginal, który wkrótce opublikuje.

Jednak czas na gwóźć programu czyli wieści o "Devil Candle". Projekt znacznie się zmienił przez ten krótki czas. Tak mi się spodobał że nie wiadomo kiedy się powiększył. W grze na tym poziomie prócz  Tis ze świecami jest jeszcze
Folles z Lewatywą
Fon fon i jej bat
Tak więc zamiast jednego one-shota mamy zbiór trzech luźno powiązanych ze sobą one-shotów i jeszcze będzie galeria fanartów. Będzie tego ponad 100 stron. Mam nadzieje że uda mi się to puścić drukiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz