poniedziałek, 18 czerwca 2012

wieści z "Body money" i nowe arty

Po pierwsze mam taki komunikat mam już w pełni określony scenariusz "Body Money" Łącznie 86 stron. W grę wchodzą trzy luźno powiązane ze sobą one-shoty. Po pierwsze "Devil Candle", "Medical Enema" i jeszcze jeden do którego tytułu jeszcze nie wymyśliłem po za tym galeria fanart'ów.

Teraz drugi. Niedawno narysowałem to
Zrobiłem to by trochę poćwiczyć z markerami, oraz by zużyć ostatnią kartkę w moim marker padzie. Teraz chce zwiększyć ilość posiadanych przeze mnie markerów. Kilka już zamówiłem i czekam na dostarczenie najpewniej dostanę je za tydzień, potem dokupię jeszcze trochę i rozwarze kwestię zostać przy obecnym marker padzie czy go zmienić.

Przy okazji dogadałem się z AF na na art do jego nowego projektu "Wszechświat żywych trupów" Jest już gotowy, a w tej chwili wyszedł do niego meilem. Jest oczywiście w galerii jeśli ktoś nie chce patrzeć jest tutaj. Mam nadzieje że się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz