środa, 27 czerwca 2012

Trzy życzenia

Wszystkie trzy ostatnie życzenia zostały już spełnione

Życzenie AF Hikari po godzinach
Wszyscy wiemy jak dorabiają współczesne nastolatki widać japonki nie są wyjątkiem.

Życzenie Anionimowy Programowanie Alex
Każdy wie że mózg działa jak komputer a komputer da się przeprogramować. Oto machina godna najgorszego wroga agencji. Maszyna użyta na Miku służyła pieszczeniu, ta przeprogramuje nawet największą cnotkę na wyuzdaną nie zaspokoją i żądną seksu dziwkę. Wystarczy kilku godzinne bombardowanie sugestiami wizualnymi, dźwiękowymi i czuciowymi. Ciekawe jak po tym czymś będzie Alex.

Życzenie Dagger Lina i Naga "for sale"
Wszyscy wiemy że wojowniczki mają różne peryfetie to jedna z nich. Lina i Naga pokonane i poniżony. Wystawione publicznie na targu niewolników jako komplet sex niewolnic. ormalnie cena za jedną niewolnice o takim ciele to złoty suweren a ponieważ to komplet to jeden złoty suweren i dziesięc srebrnych szlingów. Wiem że Dagger lubi drenczyć dziewczyny, teraz może mieć dwie niewolnice na własność.

Cóż musiałem się sporo napracować nad tymi życzeniami zwłaszcza że nie wszystko szło tak gładko jak planowałem, ale jestem zadowolony mam nadzieje że wy też. Cóż w tych przypadkach do głosu doszła moja mroczniejsza natura. Chwila to ja mam jakąś inna niż mroczną?

5 komentarzy:

  1. Dzięki, bardzo mi się podoba! Dobry pomysł z kneblami, bo nie będą mogły teraz czarować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten art z Alex, bardzo mi się podoba jak to narysowałeś, a maszyna jest doskonała. Po czymś takim to ona będzie "Totally Bitch" anie "Spy".
    No i to, że nie może zamknąć oczu ani zakryć uszu... super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie ma zakryte uszy... słuchawkami z których wychodzą informacje o tym kim będzie po szkoleniu

      Usuń
    2. Tak, o to mi chodziło, źle napisałem. Super pomysł, jestem pewny, że to ją przekona. Potem pewnie przyjdzie kolej na Sam i Clover.

      Usuń
  3. No no... wszystkie trzy są całkiem niezłe. Jakby się przyczepić, to do tego ostatniego, bo w końcu Naga miała wyraźnie większe cycki od Liny, a tu wyglądają na podobny rozmiar. Ten z Alex jest dość inspirujący, zachowam go sobie, bo może kiedyś do niego coś napiszę.
    I powtórze jeszcze raz, powinieneś się jednak przekonać do kolorowania na kompie. No i uważniejsze pisanie też by ci się przydało, bo dużo tu literówek.
    Dzięki za arta!

    OdpowiedzUsuń