sobota, 23 czerwca 2012

Totalna rzeź

Slash

Głos Daimaou-sama wielkiego władcy demonów Pana Podziemi.
Gdy schodzisz do podziemia wypatrując złota i skarbów. Rozglądasz się za złotem i klejnotami, które podniosą twoje statystyki. Może nudzi cię twój ekwipunek i szukasz nowego, albo polujesz na moje sługi by nabić sobie doświadczenia. Nędzny elfie nie znajdziesz tu skarbu, lecz marny koniec, twoim przeznaczeniem jest zostać kolejnym dywanikiem w moim lochu. Twoja dusza już należy do mnie.

Po prostu musiałem narysować coś w tym stylu. Dawno nie używałem mojej techniki rozbryzgu krwi. Bardzo lubię gry osadzone w lochach i podziemnych katakumbach, a to mały przykład. Ostatnio myślałem też o galerii tematycznej, a to mogłaby być pierwsza praca do niej. Najpierw było "Dungeon Kepper" a teraz nowszą wersją jest "Dungeons", te gry to dobre wytłumaczenia czemu władcy demonów nie zamkną swych lochów przed bohaterami. Po co napadać na wioski i zbierać słabe dusze wieśniaków skoro silne dusze herosów same pchają się do nas?

Cóż wracajmy na powierzchnie.

Zaczołem już spełniać życzenie AF. Teraz przyszło do mnie drugie życzenie rodem z amerykańskich kreskówek. Tym razem odlotowe agentki. Alex i kolejna sex-maszyna. Jak tylko to przyczytałem to życzenie wpadłem na pomysł takiej maszyny. Alex wisząca w powietrzu na robo-mackach ją penetrujący, a wokół ekrany ze scenami ostrego seksu. Zastosowanie maszyny: pranie mózgu celem wytworzenia pracownic domu publicznego. Mo projekt "Body money powoli, ale sukcesywnie idzie do przodu jak jak na razie jestem zadowolony

2 komentarze:

  1. Co mi przypomina, że powinienem może nawet kiedyś coś napisać z Totally Spies. Ale to kiedyś...
    Sam nie lubię takich rozbryzgów, bo są nierealne - krew nie płynie pod takim ciśnieniem, żeby wybuchać. Zatnij się kiedyś nożem, a zobaczysz, że krew wypływa z rany powoli.
    Dungeon crawle są fajne, trochę grałem w różne i niektóre dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż rozbryzgi są efektowne ale ich wystąpienie jest mało prawdopodobne, gdyż jak mówiłeś w normalnych warunkach krew nie płynie pod takim ciśnieniem. Trzeba by wywołać dwa razy szybszą akcje serca by uzyskać taki efekt. To trudne ale możliwe do wykonania.

      Usuń